Min blogg

Jaha, då har jag en egen blogg och det är jag ju inte ensam om. Bara att komma på ett namn var inte helt lätt men efter mycket funderande och test av olika namn så landade jag vid mitt Lottasan som jag använder lite här och där och som följt med mig i åratal. Nu till det svåra!

Vad ska bloggen handla om och vad vill jag med den? Måste den ha ett syfte och eller inriktning? Nä, jag tror det får handla om det jag har lust med för stunden. Som nu när jag inte vet vad den ska handla om och då skriver jag om att jag inte vet vad den ska handla om.  Ja, det kanske blir lite funderingar om livet, jobb, vänner och familj och ett och annat recept kanske hamnar här.  Sen kanske det inte är någon som läser min blogg men det struntar jag i för då skriver jag till mig själv.

Ja, det var mitt första inlägg och det var ju inte så svårt. Kan nog bli ganska kul det här. Testar och lägger till en låt med Moby som jag gillar stenhårt  när jag nu håller på att bekanta mig med bloggen.

Ta hand om er därute.

//Lotta

One thought on “Min blogg

Kommentera

