Eftertänksamt

Som en fortsättning på vad jag skrev tidigare idag och att jag av en slump fick se en film om en kille vars liv är lite annorlunda. Det var perfekt att jag såg den just idag när jag inte var på mitt bästa humör. Ibland vaknar man till och får tänka om att livet är bra underbart ändå. Det gäller att försöka att leva här och nu samt ta tillvara på allt som är underbart. Kände mig ensam, men vadå ensam!! Hela stan är ju full av fantastiska människor att lära känna så varför sitta och känna sig deppig för att det är söndag och att man är singel. Får nog ta och tänka om när det gäller mina ångestsöndagar. Lägger in videon om den här fantastiska killen och jag kunde då inte hålla tårarna tillbaka när jag såg den och blev jätteberörd och eftertänksam.

Kram & Lev väl

Kommentera

