Söndag!

Så var det söndag igen. Det är den tristaste dagen i veckan när man lever ensam. Söndagsångest kallar jag det och det är för att det är trist att vakna ensam och göra en härlig söndagsfrukost ensam och kanske en morgonpromenad. Söndagar tyckte jag om tidigare och speciellt när de var oplanerade och bara göra det som känns bra för dagen. Letar efter den känslan igen men den är svårfunnen. Hur som helst så vaknade jag sent idag efter att ha varit uppe alldeles för sent och skyller det på ”Spotify” Thank´s heaven for that!!!! Lyssnade på Michael Jackson i stort sett hela dagen och natten. Mycket minnen som poppar upp i huvudet, både roliga och lite trista men så är ju livet. Frukosten bestod iallafall av färskpressad juice, en kanna gott Roibos te, fullkornsmacka med ost och grönsaker samt ett kokt ägg i snapsglas eftersom jag hittar inte mina äggkoppar. Säkert på vinden i någon av lådorna som jag inte packat upp än. Och dit går man inte när det är varmt ute, ingen luft. Jaha! nu ska jag nog gå ut och lägga mig i solen………men!!!!jag känner inte för att ta på mig bikinin i år. Liksom blivit lite mer av min kropp både här och där så det får nog bli vassen i år.söndag! 009

Kommentera

