”Russindisco”

Jaha nu verkar jag  höra till gruppen ”russinfolket”. Fick en inbjudan till ett russindisco och jag vet nte vad åldersgränsen är men jag gissar på 40+ och där är jag ju helt klart. Kul att spana in hur vi i denna åldersgrupp beter oss, som om jag inte visste………..Vad kallades discon innan 40? Minns inte att det var något speciellt namn. Men ganska kul tycker jag det låter iallafall och  det är min vän Mats som introducerade namnet för mig. Vad blir efter russin? daddel kanske eller ett torkat plommon! ja, ja tål att fundera på.

Ha en skön lördag

Kommentera

