Kanelbullen!

Kanelbullen!

Hur gott är det inte med en nybakad bulle och en kopp gott te. Efter en lång promenad och lite shopping satte jag mig på ett café med uteservering och njöt av solen lutandes mot en vägg . Märktes att det var lönehelg eftersom var och varannan person hade händerna fulla av kassar. Ja även jag hade ju en kasse till sällskap. Av en slump så såg jag en liten lapp sittande på ett fönster och där stod det med stora bokstäver TOTAL UTFÖRSÄLJNING! Och vilken kvinna tycker inte om de orden. Så jag satte fart till butiken som låg på en bakgata i vasastan och när jag väl stod där inne och scannade in utbudet för att sen kasta mig över det intressanta blev jag överlycklig över at se såå många snygga stövlar till kanonpris. Provade lite olika och fann sen de skönaste stövlar jag någonsin provat. Det blev faktiskt två par. Likaså bra när det ändå var så billigt.

Ja, så den där bullen var jag väl värd efter mina fynd.

Kommentera

