Ett år äldre, ett års mer erfarenhet, ett år lyckligare, en nystart.

Ja, nu är jag ett år äldre igen. Med facit i hand så har det inte varit ett helt roligt år så nu packar jag ihop det och lägger det åt sidan. Mitt 48-åriga år börjar med nya friska tag, och ny energi. Nu har jag laddat ett nytt yoga kort på min älskade Bikram yoga. Där händer det stora saker i kropp och själ. Ett nytt gymkort har även fått plats i fickan. Nu är det ingen återvändo! och min hälsa är det viktigaste att ta hand om just nu. Så denna helg var det mycket gosaker men nu är det måndag och jag har varit på ett pass ”cross training”. Fick blodsmak  i munnen och nog var det tur att jag inte hade en aning om hur jobbigt det var, då hade jag vänt hem innan. Men oj vad nöjd jag kände mig efteråt… så jag tog ett yoga pass på det när jag ändå hade ångan uppe. Det var en bra kombination. Känner mig ganska nöjd med dagen.

Imorgon blir det en vilodag och det är jag värd efter detta.

Kommentera

