2010

Ja, så var det nytt år men det har inte börjat något vidare. Jag såg fram emot att börja 2010 med ny energi och positiva tankar och positiva människor omkring mig. Men vad hände…??? Ja, något gick iallafall snett. Nu har jag fullt upp med att få tillbaka känslan som ger energi och glädje. Nu är jag bara trött och utan energi så det som jag trode skulle börja bra började med en krasch.

Och inte nog med det, går upp på morgonen för att sätta på en kanna te och vad händer…?? jo, den där j…a hällen lägger av och är helt död. Så jag kastar mig på telefon till serviceavd. där jag köpt den och tyvärr kan de inte komma förrän om tre dagar…grrr. Stannar hela sverige upp när det är jul? Så vidare så hittar jag inte igen garantibeviset som jag måste ha…suck! Blir säkert jättedyrt!

Nä jag kanske ska gå och lägga mig och dra täcket över huvudet och sova fram till 2011 som jag får hoppas blir ett bättre år. Och inte fick jag någon nyårskram heller…Ska det bli ett år med tomhet på både energi och kärlek tro. Fast å andra sidan kanske jag kan vända på det hela eftersom förra nyårsafton var toppen men året har varit väldigt tufft och tungt på många sätt, både privat och på jobb. Sååå, detta år kan ju bli det bästa på länge eftersom det börjat riktigt, riktigt dåligt. Bara jag kommer över den här vågen. Ja,ja vi får iallafall tänka så och hoppas. Det kanske händer något riktigt stort och spännande framöver.

Gott Nytt År alla Rosenkinder

Kommentera

