Ett boxpass…

Testade på ett boxpass och det var jobbigare än vad jag kunde tro. Så det blir ett kort inlägg eftersom armarna vill inte som jag vill. Men det är en härlig trött känsla i armar, rygg och rumpa. Det roligaste av allt nu när jag mätte mig igår var -5cm i midjan…Jiiii vad jag är bra.  Det är värt allt svett nu och jag är överlycklig att jag kommit in i den gamla träningsandan igen och den här gången ger jag mig inte.

Fortsätter att kämpa på och nu är jag såå taggad så inget kan stoppa mig. Idag blir det ett svettigt pass Indoor Walking på det fantastiska stället ”Sportlife” tillsammans med väninnan.

Lev väl alla rosenkinder

Kommentera

