Kärlek!

Kärlek vid första ögonkastet då jag fann dessa underbara och lite galna skor i en butik som nog mest var för de med en mer punkig stil och lite yngre än mig. Men sååå mycket snyggt dom hade. Oj,oj,oj men jag börjar med dessa och med dom på en kväll så hade jag så galet kul och fick många kommentarer om skorna. Positiva sådana men det som var mindre positivt var mina fötter efter en hel kväll i dom. Måste träna mer på att stylta runt i höga klackar som dessa.

Lovelovelovelove

Kommentera

