fest, fest,fest…

Det är vår och med den kommer det fest. Har varit roliga fester varje helg men känner att jag längtar till en lugn och oplanerad helg. Visst är det skoj med fest och jag är så tacksam att jag blir bjuden på det roliga. Så visst är det underbart med våren och det är som om alla vaknar upp från att ha varit i vinterdvala. Plötsligt så ser jag leenden från annars lite buttra miner. Allt blir plötsligt lite enklare och gladare. Det är tid för kärlek till livet och kanske till någon man håller mycket av. Varje dag är en unik dag i sig och livet går inte i repris…iallafall inte här och nu. Jag gör allt vad jag kan för att njuta av det som serveras och är tacksam över att jag får vara med här och nu.

Kommentera

