You make me happy.

Tillägnad en ny fin vän i mitt liv. Att finna en ny vän mitt i livet är en gåva som jag gläds åt. Svårt att tro det är någon baktanke med vänskapen men nu förstår jag…Det är riktig vänskap och det gör mig så lycklig och ja, du gör mig glad. Kommer på mig själv att småle åt de stunder vi haft när vi skrattat, lekt, pratat om allvar och blaj. Vi har gråtit tillsammans och ja…du vet att jag inte kan sjunga men vafalls gör det. Gör det ändå när jag känner för det tillsammans med dig. Dina barn la beslag på mitt hjärta och jag öppnade med en varm famn och sa välkommen till mitt liv. Du gör mig glad och får mig att skratta åt de stunder som jag känner en tyngd över mitt hjärta och jag vet att jag gör detsamma för dig. Du visar mig konstiga växter och fantastiska slott som annars är ganska ointressanta men med dig blir de wow. Du och jag är inte perfekta men vad gör det när livet ler åt oss och vi har så mycket att vara tacksamma över. Vi lever här och nu och låt oss stanna upp varje stund då livet är en glädje att njuta av. Låt oss inte tänka på morgondagen och de bekymmer som kanske komma skall. Vi kan ändå inte hindra livets prövningar och låt det som sker ske.

Du har en plats i mitt hjärta som jag vill bevara och låt mig få vara din vän. Bara du och jag vet vad vår vänskap betyder.

Kommentera

