Återbesök

Nu var det dags igen att besöka min akupunktör och den här gången gjorde det mer ont. Vissa nålar kändes inte alls medans vissa fick mig att känna en obehaglig värk. Blev även lite yr i huvudet och lätt illamående. Efter ett par timmar försvann illamåendet och yrseln och jag började må riktigt bra och kände mig avslappnad och lite trött.

På väg till ett möte på kvällen och innan dess hade jag lite tid så jag gick på stan någon timme och vanligtvis när jag går i city blir jag stressad av allt folk. Men nu gick jag runt som i en bubbla och berördes inte av alla folkmassor och det var en ny känsla.  Gick bara runt utan något mål och i min värd med funderingar. Noterade att det var länge sedan jag gick runt i city för det var en hel del förändringar gjorda som jag inte hade en aning om. Nåväl, väl på mötet och det var  mycket spännande och givande och jag kände mig väldigt glad och uppåt när jag gick därifrån två timmar senare. Fick mycket att fundera på och bara positivt.

Det blev en tidig kväll och somnade gott. Förutom att min ömma hals inte vill ge med sig. Sånt är livet. Är det inte det ena så är det det andra. Men jag är ganska glad att vara jag ändå och speciellt när det händer lite spännande saker runt mig som är välgörande för både hjärta och själ.

Kommentera

