Det hjälper.

Jag är så nöjd med min behandling med akupunktur, det är min sjätte nu och jag har gått med bara någon dag mellan varje behandlingstillfälle. Känner stor skillnad i kroppen och jag sover gott om nätterna och kan med ro gå och lägga mig i tid på kvällarna. Jag har faktiskt haft lite ”lakanskräck” i åratal och inte velat gå och lägga mig. Känner mig otroligt lugn i hela kroppen och det gör mig så glad. Vaknar på mornarna och känner mig utvilad även när klockan ringer 06.20. Det är en skön känsla och jag kan inte beskriva riktigt hur det känns men jag är på väg.  Mitt jobbiga sug efter godsaker har också försvunnit och gissa om jag är nöjd med det. Vågen visar på minus och om det har med akupunkturen att göra vet jag inte men jag tror det hänger ihop. Det jag har fått dille på är Gojibär som jag äter som godis. Men hellre det trots att det inte är så värst billigt. Jag köper stora påsar hos min akupunktör och har de även på yoghurten. Perfekt att äta när suget blir stort.

Ny dag imorgon väntar och ny behandling hos Dr. Ma som också är som ett lyckopiller och gör mig glad och hoppfull. Ja, lite glad är jag också över att kärleken knackar på min dörr och jag öppnar lite försiktigt men än så länge står dörren på glänt. Det är en tung dörr att öppna men inget är omöjligt.

  Älska livet !

Kommentera

