Äntligen!

Första löparrundan på flera veckor och i nya löparskorna. Kändes gansk ok och jag tog det lugnt runt Karlbergskanalen i morgonsolen. Känner en lycka när jag får röra mig runt där som jag har gjort i flera år tillbaka som gående och löpande. Med och utan sällskap men jag tycker nog om att gå runt där ensam i mina egna tankar och för det mesta känner jag mig väldigt lycklig när jag tar den turen. Och nu den här årstiden är det magiskt där med alla båtar, änder och folk som promenerar med hundar och i par eller som jag dag löpandes. För ett par år sedan gick jag den rundan varenda morgon innan jobbet året runt och bättre start på dagen kan man inte ha. Att bo mitt i stan och ha tillgång till den här miljön är kalasmysigt.

Nu väntar en härlig dag på stan för att se allt folkvimmel runt Victoria & Daniels bröllop. Vilken glädjens dag för det gulliga paret och jag önskar dem all lycka. Packar en ryggsäck med lite bubbel och vid sidan av ett gott sällskap som får mig att känna ett rus i hela kroppen beger vi oss ut för att se festligheterna.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Livet är kärlek

Kommentera

