Nya mål!

Vilken lycka idag.

Ställde mig på vågen och tittade länge. Gick av vågen och sen ställde jag mig på den igen…Jo det stämmer 7,5 kilo borta och 13 centimeter runt midjan på fem månader precis. Duktiga jag!!! Var tvungen att väga mig idag för efter träningen idag kändes det så hopplöst och jobbigt att jag inte hade lust mer. Har varit borta från träningen ett par veckor när jag har varit risig i halsen och det inte har velat lämna min kropp. Tjurig som jag är så vägrar jag penicilin så jag har lidit ut det hela och det tog tre veckor. Men nu är jag frisk och hel. Men ”god damn” vad det var tungt idag och jag hade verkligen blodsmak i munnen och det gjorde så ont men efter peppning av Kerstin från Sturebadet så hade jag inte en chans att lägga av. Det var jag och fyra tuffa boys som kämpade och vi började med löpning och sen var det box. Lite styrketräning och sst men inte minst intervall träning i en backe och där kom blodsmaken. Gjorde det iallafall utan att ge upp vilket var bra. Det känns verkligen i kroppen när den inte fått träna och flåsa lite.

Men nu är det nya mål som ska sättas upp och det är fyra kilo kvar dit och det känns lätt just nu. Har ju trots halsont och inget tränande gått ner men det beror ju på att jag knappt ätit. Har levt på flytande och massor av glass. Inte fel alls och inte blev jag tjock av det så jag fortsätter mitt glassätande ett tag till. Nu är det grönt kort i golf som är ett av mina nya mål i sommar. Skor inhandlade och kursen så gott som bokad och golfsetet är bokat. Trodde aldrig detta skulle ske men jag ser fram emot det nya.

Kommentera

