Glädje…

Semestern kan väl knappast börja bättre än denna. Vikten har rasat och även midjemåttet och nu är det nära målet. Så nära så att jag kan känna målet men nästan, nästan framme.

Det är också glädje när det verkligen är sommar och sol. Den värme som är nu kan man ju inte bli annat än lycklig av. Och en annan glädje nu är mitt nya intresse golf som också har börjat helt fantastiskt. Tänk om jag vetat detta tidigare att jag faktiskt kan spela golf och har läggning för det också. Trots värmen så har jag spenderat flera dagar på golfbanan och övat, övat och åter övat men det ger resultat. Njuter varenda sekund som jag får vara där. Imorgon är det uppspel och gissa om det är spännnande och faktiskt ganska nervöst också. Det jag blir nervös över är att andra ska titta när jag slår. Oj,oj hur ska detta gå??? Får väl yoga och meditera hela dagen så att jag behåller lugnet. Önskar mig själv lycka till och en lyckospark i rumpan.

Godnatt alla sötnötter

Kommentera

