Min gåva…

…till mig och som gavs med värme och äkta hjärtlighet. Den kallas också för ”frälsarkransen” där varje pärla har sin betydelse men det behöver inte betyda något religiöst utan jag skapar min egen betydelse och anledning att bära dem. Men för mig står det för andlighet och varje pärla ska stå för något  jag önskar och som är viktigt för mig. Det finaste är gåvan som gavs till mig och jag kommer att bära den när känslor blir starka och tankar går till vad som är viktigt i livet. Eller vad skänker lycka? lever jag med mina känslor och är dom där de borde vara? Den gyllene pärlan ska påminna mig om att det alltid finns någon som alltid är med mig och vakar över mig. De röda kärlekspärlorna står för all kärlek mitt liv rymmer och de människor jag älskar och de som älskar mig. Att älska är livets största flödande gåva.

With love//Lotta

Kommentera

