Hösten är här!

Ja, så är det nu! Hösten är här och det är den årstiden som jag njuter mest av. Tid att tända ljusen inne, och sitta i soffan och mysa. Kanske ta en funderare på vad jag vill med livet. En av de saker jag vill är att umgås med mina fina vänner. Laga något riktigt gott och tända en massa ljus, duka fint och smutta på ett glas gott bubbel. Vad kan vara bättre än det nu när hösten ramlar över oss med mörka kvällar samt en och annan höststorm som får kylan att tränga in trots varma kläder.

Det vackra och härliga med hösten är dessa fantastiska färger på löven som är ett skådespel att betrakta en solig dag. Att få andas in höstens klara, lite kyliga luft är njutbart. Så nu tänker jag njuta av hösten och det som erbjuds.

Kärleksfulla, varma höstkramar.

Kommentera

