Horoskop

Oj, vad spännande det var att få mitt horoskåp analyserat. Var på en julfest där det fanns en person som höll på med horoskop och det var hans proffesion. Han sa mycket som jag fick fundera på och mycket stämde så det var häpnadsväckande. Som skorpion jag är så var jag inte den typiska skorpionen utan jag var en unik sådan…Det ni! Han kunde se att det var mycket passion i mitt liv nu och det var mitt i prick *ler*. Det som fick mig att fundera var när han sa att jag kommer till en stor förändring med mig själv i oktober nästa år, hmm, undrar vad det kan vara men inte helt omöjligt med tanke på att jag jobbar mycket med mig själv just nu och gör förändringar i form av att bryta gamla mönster och beteénde så varför inte. År 2014 kommer det att ske en stor förändring i mitt liv. Kanske blir sambo eller gifter mig eller kanske flyttar utomlands men hur som är det något stort. När han sa att något stort skall ske så frågade jag förstås ”kommer jag att dö?” Då log han och sa att jag kommer att leva länge ”puhh” Intressant var det hela iallafall kan jag säga men jag behåller en stor del för mig själv utöver detta.

 

 

Med kärlek//Lotta

Kommentera

