Så kan det gå!

Ja..hur dum får jag vara som går ut i högklackat en halkig kväll som igår men vill man vara fin så…Det var en jobbig dag igår med många känslor och tankar. Det var också väldigt länge sedan jag var arg men igår var jag det så det nästan slog gnistor runt mig. Fick iallafall ur mig allt och det var en lättnad. Var sen och hälsade på vänner över en bit mat och vin men på väg hem och halkande så föll jag pladask rakt ner och slog i näsa och läpp aj,aj det gjorde ont och jag kände mig jättedum. Blödde på läpp och kände hur den svällde. Får sminka över den så gott det går idag men det kan ju också se ut som en läppförstoring hahaha, jag får väl puta lite extra med läppen idag så kanske det känns riktigt sexigt.

Love you//Lotta

Kommentera

