Tomhet!

Jag har i flera dagar försökt komma på något att skriva, men det är tomt och just nu är det tunga dagar så att skriva här blir lite för mycket. Trött i knopp och kropp. Lägger mig gärna och sover för att sen vakna när sommaren och värmen är här igen. Får inget gjort vare sig hemma eller på jobbet och det som blir gjort går otroligt sakta och trögt. Mail får jag läsa om flera ggr och att svara i telefonen är rena mardrömmen.

Visst är jag glad och tacksam över mitt liv och att få leva här och nu men det spelar ingen roll för just nu är det som det är och jag går inte omkring och låtsas att jag är på topp. Nåja det går över om ett litet tag. Letar tillbaka till känslan jag hade i början på förra sommaren då jag verkligen kände mig så glad och lycklig. Det jag är tacksam över är mina underbara fina vänner som ställer upp och finns. Älskar er alla!!! Sen finns det dom som jag bryr mig om trots att jag inte borde. Jag tror att det finns godhet i alla människor trots att det ibland kopplas in en reptilhjärna och saker sägs som inte borde sägas. Oftast har jag en förmåga att inte bry mig..tror jag iallafall men rätt som det är så tänker jag på sånt som sårat mig men som jag inte trodde sårat. Alltså…jag blev sårad!

Det är som kärleken, jag tror på den och att den finns trots att den gjort mig så illa och den kommer säkerligen att göra det igen. men, men kärleken är det största näst efter livet….Och jag älskar både livet och kärleken så mycket att det gör riktigt ont ibland.

Med kärlek//L

Kommentera

