Nu är den här…

Dagen som man kan älska lika mycket som att hata den. I år blir det nog mer hat, eller det kanske är fel att säga ”hatar”.  Ser reklam om alla hjärtans dag och i affärer skyltas det upp och varför rikta sig till endast kärlekspar?

Mitt hjärta är lite blödigt just nu men det läker snart. Jag är jätteglad för alla som kan fira den här dagen med en kärlekspartner men för stunden så känns det lite ont. Jag ska fira den här dagen med att ligga i soffan och se en fin film och äta en massa godis….muuums! Livet är ändå trots allt ganska härligt när jag tänker efter men jag måste få vara lite ledsen en stund.

Med kärlek//L

Kommentera

