Vänskap!

Tänk vad det är underbart med vänner och hur skulle livet se ut om vi inte hade våra vänner? Tog mig en stund idag och funderade på mina vänner, både de som står mig väldigt nära och de andra som dyker upp lite då och då. Jag är så glad att jag har dem alla och de ger mig energi när jag behöver och ger mig en axel eller en famn att gråta i när stunder kommer som är tunga. Allt blir så mycket lättare då och jag vill också ha den öppna famnen om jag behövs för en vän. Vänner är så otroligt viktiga i livet och dom har vi förhoppningsvis hela livet ut och jag vet att jag har många dock lite utspridda men det spelar ingen roll för de finns i mitt hjärta.

Sen finns det andra som passerar förbi en kort stund men som lämnar spår i mitt liv trots att vi kanske aldrig kommer att ses igen. Alla är unika möten och som jag inte vill vara utan. Tänk så spännande att veta att imorgon eller nästa dag eller nästa kommer det in en ny vän i mitt liv. Spännande inte sant?

Med kärlek//L

Kommentera

