Brrrrrrr…

Fy, jäsiken vad kallt det är ute nu. Hurtig som jag vill vara så vaknade jag tidigt imorse och såg ut på den vackra, soliga morgonen. På med tjocka kläder och begav mig ut i kylan men det tog inte många minuter tills det började bita i mina kinder av kyla. Friskt och skönt! javisst var det och det var lätt att gå raskt så att värmen inte gick ur kroppen. Framme vid Vanadislunden pulsade jag upp för backen två ggr vilket gjorde mig ordentligt svettig. Nu gällde det att hålla samma tempo hem så att värmen stannar i kroppen. På vägen hem inhandlade jag en bulle på bageriet och sen hem och in i värmen, mina kinder var högröda av kylan men det såg iallafall friskt ut och jag mådde bra. En kanna te, bulle, DN på nätet så var det ganska mysigt. Bara en sak som saknas….det är tomt!!!!

Nu har jag en helt oskriven helg framför mig och jag ska ta hand om mig själv försiktigt och göra vad jag kan för att hitta tillbaka till det som får mig att må bra.

Med kärlek//L

Kommentera

