Yoga mer

Vad vore mitt liv utan yoga? Jo väldigt tomt skulle jag tro. Så fort jag låter det gå ett par dagar utan att yoga om så bara lite så känns det i kropp och sinne. Det gör mig så gott att varje dag göra någon övning och helst någon timme. Den yoga jag älskar över all annan yoga är Bikram Yoga men tyvärr så går jag inte dit så värst ofta som jag önskar eftersom det är svindyrt att ta lektioner där. Om jag går dit en enstaka gång kostar det 200 kronor och ett årskort kostar nästan 13 000 😦 kronor…Galet dyrt men när jag var medlem så tyckte jag det var värt varenda krona eftersom det gör så gott. Sitter och tar mig en funderare på om jag ska teckna ett nytt årskort.

Bikram Yogan är bra på så många sätt och det får mig att känna ett skönt lugn och huden blir så fin och smidigheten klockren. Ja säg vad som inte är bra med den? Yoga överhuvudtaget är fantastiskt och det är få gånger jag mår så bra som när jag har yogat. Det gör mig glad och pigg och gör livet lite enklare att leva här och nu och vem vill inte ha det så.

Namaste//L

Kommentera

