Happiness :)

Kunde inte säga det bättre själv och jag strävar dit. Har nog upplevt det som en destination men hur fel är inte det? Bättre att bära på glädjen hela tiden och hur lätt är inte det? Har tänkt så här: Bara jag tar mig över detta och gör det här först sen så ska jag börja mitt glada liv, men ska bara. Varför gör jag så? Borde ta mig i kragen och ha glädjen inom mig trots att det tar emot vissa dagar. Hmm, om det bara vore dagar skulle jag vara glad. På sista tiden tycker jag motgångarna kommit som täta skurar och det blir tyngre och tyngre att ta sig upp. Ibland vill jag bara ge upp men det är självklart att jag inte gör :). Har bara så svårt att ta tag i saker just nu och skulle behöva någon som sparkar mig i baken och ser till att jag får saker gjorda. Jag har iallafall en underbar coatch vilket gör mycket i mitt liv just nu. Vi har lite spännande projekt på gång och som jag verkligen ser fram emot om det hela funkar. Det kan förändra sååå mycket  i mitt liv.

Med kärlek//L

Kommentera

