Rikedom!

Att ta lärdom av erfarenheter och upplevelser är en rikedom och jag börjar bli riktigt rik, ja t.o.m rik som ett troll 😉 Men trots det så lär jag mig inte…Gör om somliga saker om igen. Ja, ja vad gör det och huvudsaken är att jag lever och känner livet i kropp och själ. Härligt att vara här och nu trots att det smärtar mellan varven. Har det trots allt väldigt bra där jag är. ….Men….Kom och ge mig en kram snart  för tusan gubbar och säg att du tycker om mig innan jag förgås 😉 av längtan, god damn!

Kärlek//L

Kommentera

