Pippilotta…

Hittade den här underbara bilden på fåglarna och jag har ju lite pippi på fåglar sen jag var barn. Få saker som gör mig så glad på mornarna som när jag hör de små liven kvittra. Jo jag vet också att lite längre fram när de själva får pippi av en massa vårkänslor och väcker oss vanliga med kvitter sådär runt 05 på mornarna då är de inte så söta. Min promenad till jobbet tidiga mornar börjar de nu höras och då känns det som jag har lite sällskap. Men det slutar abrupt när jag kommer fram till gångvägen längs motorvägen och endast hör bilarnas oljud. Inte mycket till vårkänsla det inte.

Med kärlek//L

Kommentera

