Vänner!

Vilken lycka jag känner över att jag har turen att ha så fantastiskt underbara, roliga, fina, goa, tokiga vänner både gamla och nya i mitt liv.  Vill ta er alla i min famn och bara goskrama er för att visa min tacksamhet över att ni finns i mitt liv och gör det glatt och ljust. Även om jag inte alltid är nåbar så finns ni där ute det vet jag. Och jag älskar mina nya vänner som har dykt upp i mitt liv nu och leder in mig i en ny fas i mitt liv. Visst är det lätt att få nya vänner nu också och det handlar om min egen inställning och öppenhenhet. 

Men det är något visst med de riktigt gamla vännerna som har funnits till och från i mitt liv men trots det alltid funnits i perferin ändå om inte annat i mitt hjärta. Träffade en av mina äldsta väninnor i fredags efter ett antal år och det var som att vi sågs sist dagen innan. Vi pratade och skrattade på samma sätt som tidigare… Helt underbart helt enkelt. Ja, jag tror faktiskt att vänner betyder mer än att ha förhållande för de finns oftast kvar. Känns så just nu iallafall.

Med kärlek//Lotta

Kommentera

