Otroligt!

Ibland så möter jag människor i livet på olika platser och det är människor som jag kanske aldrig möter igen eller så är det en ny livslång vänskap som börjar. Jag funderar ofta när jag möter dessa människor om vi kommer att ses igen och i vilket sammanhang. Jag mötte för en tid sedan en kvinna och vi fann varandra och det blev en nära vänskap på en gång och det är verkligen fantastiskt att ha fått en ny väninna helt plötsligt. Vi var båda vid rätt tidpunkt på samma ställe.
Sen dyker det plötsligt upp vänner som jag trodde var borta i mitt liv och som jag trodde hade glömt mig men så fel jag hade. Tack vare facebook så dyker dessa upp i mitt liv igen och det glädjer mig verkligen. Nyligen så blev jag så glad över en kommentar från en tjej och vi pluggade samtidigt på Bosön. Hon skrev til mig nyligen något som gjorde mig jätteglad…
..Jag minns din energi o din ork att ge av dig själv fast du hade det otroligt tufft när vi pluggade på Bosön. Du är verkligen en männniska som etsar sig kvar 🙂:)
Sånt blir jag glad av.
Med kärlek//L
Kommentera

