Hur kan man veta?

Jag funderar ofta på att göra rätt val och gå rätt väg men hur veta vad som är rätt? Kan väl inte vara värre än att vända om …eller? Ja, vid stora förändringar kanske det kan vara lite svårt. Jag är inne i en peiod när jag funderar på vilken väg jag ska ta. Det gäller allt ifrån boende, vänner och hela min tillvaro men samtidigt ganska befriande att fundera på vad jag vill. Just nu har jag alla mina sinnen är öppna och tar in allt som sker omkring mig och hur andra beter sig vilket är spännande. Somliga som funnits i mitt liv i åratal börjar jag se på med andra ögon både på gott och ont. Jag försöker njuta av min tillvaro till fullo och tycker jag lyckas ganska bra med det.

Jag funderar inte så mycket på vad som varit utan mer vad som komma skall och vad som sker nu och idag, hur jag kan förändra på gamla beteénden och göra något bra av den härliga energin jag får av allt positivt jag tar in i mitt liv just nu.

Jag tror iallafall att jag är på väldigt god väg till något spännande.

Med kärlek//L

Kommentera

