Men hallå igen!!!

 

Ja så har det gått ett helt halvår sen jag skrev något….Varför? Kanske så enkelt som att jag inte haft något att skriva om eller inte haft någon lust rätt och slätt. Men nu ska jag försöka få ihop några rader.

Ett helt halvår…ja sååå mycket kan hända på så kort tid. Kortfattat: Resa till Spanien, nya vänner, för mycket av det goda….Förlorat en vän, förlorat min styvfar, gått in i ett förhållande, lämnat ett förhållande med ett ledset hjärta, ett hjärta som bankar för god hälsa, en djupdykning som aldrig förr och nu huvudet ovan ytan igen med inriktning på mitt liv och hälsan som fått sig en smäll som aldrig förr…PUUUST!!!! Nu så kan jag ta ett djupt andetag och göra något bra av det hela. Kan ju inte förneka att jag har levt de sista halvåret med buller och bång.

Några goda ord avslutar jag denna gång med:

”This is my simple religion. There is no need for temples; no need for complicated philosophy. Our own brain, our own heart is our temple; the philosophy is kindness.” Dalai Lama

Med kärlek//L

 

Kommentera

