Freeeedag!!!

Ja så var det fredag igen och jag älskar verkligen fredagar. Så härligt att komma hem och sitta och fundera på om det blir en hemmamyskväll eller en svängom på något dansgolv. Har inte bestämt mig i skrivandets stund men det finns en liten anledning att kanske ta det lugnt ikväll och ladda inför resten av helgens upplevelser. Och det blir en del lite extra fina upplevelser också som jag ser fram emot. Jag är full av förväntan och mitt hjärta är varmt. Ibland händer sånt som inte fanns en enda förvarning om och det gör det extra spännande.

Fredagskärlek till alla//L

Kommentera

