Tyst i natten

Timmen är sen och i huset är det tyst. Bara den ljuva,lugna musiken som gör mig sällskap och min katt förstås som myser här vid min sida. Förståndet säger mig att jag borde sova sen ett par timmar men så mycket har hänt i helgen och jag måste få in det och sortera händelserna. Under lite mer än en vecka så har det hänt så mycket fantastiskt i mitt liv och jag är verkligen tacksam över det minsta. Människor jag mött som berört mig och som jag aldrig trodde jag skulle få ett så nära möte med. Tänk att en ren slump kan ändra på så mycket och det är bara början. Måtte det gå långsamt fram så att jag verkligen kan njuta av det som sker. Alla mina tankar och min känsla är som balsam för kropp och själ nu och det gör mig gott.

Vem du än är som läser detta så vill jag bara säga att ta vara på de små stunder och händelserna i livet för det kanske är just dom som kan ge fantastiska öppningar till något nytt och vackert i livet som vi lever här.

Med kärlek//L

Kommentera

