Lööördag!!

Att vakna upp en lördagmorgon och ha en hel dag framför mig och inget bestämt under dagen är en sån härlig känsla. Yogar mjukt upp kroppen och sen lagas en härlig mysfrukost a´la Figge 🙂 Det är en underbar frukost jag hade tillsammans med finaste Fredrik många lördagar. Nybryggt te, rostat bröd, färspressad juice, melon, stekt ägg med bacon och som avslutning en nybakad kanelbulle. Det är bästa lördags frukosten jag kan tänka mig och sällskapet också förstås gör ju sitt till.  

Idag blir det också en tur till MIO för att införskaffa två oranga hyllor att sätta upp på den vita väggen i min inneboendes rum. Hon gillar färg och då får det bli så. Sen framåt kvällen blir det nog ett bad och fix inför kvällens dans och däremellan ett stopp hos nya väninnan på middag på söder. En perfekt dag ser det med andra ord ut att bli. Bara jag får dansa Kizomba om så bara en dans så blir jag världens lyckligaste.

Lördagsmyskramar//L

Kommentera

