Kanelbulle…

…kanelsnurra, kanelsnäcka. Kärt barn har många namn. Och bullen ligger mig varmt om hjärtat. Känns lite som terapi att baka också, jag tänker bra när det bakas och just nu behöver jag tänka, tänka. Veckan som har gått har varit ömsom underbar ömsom tung. Men inget som är omöjligt att lösa och jag har varit lite oförsiktig med mig själv. Så bullbak en fantastisk söndag som denna var ett bra beslut och det får mig att må bra. Bullarna idag får heta ”terapibullar” vilket bra namn förresten….

Bullkramar till er alla//Lottasan

Kommentera

