Valentines day….again!

 

Ja så var det dags igen…Valentines day!!! Älskar att hata denna dag och om jag minns rätt så har jag aldrig fått en Valentine ros som givits till mig av sann och äkta kärlek från någon som värmer mitt hjärta. Jo av barnen och det är fantastiskt men det är inte den kärleken jag menar. Utan från den där personen jag inte kan leva utan och som jag inte vill gå och lägga mig med utan den jag vill vakna tillsammans med alla dagar. Att vakna och se det första jag gör personen i mitt liv som jag älskar gränslöst och lika mycket som livet. Är detta en utopi tro? Kanske! men jag älskar tanken och att den dagen kommer jag att få uppleva inom sin tid. Just nu är jag förälskad i livet och det som jag får uppleva trots vissa motgångar men jag lever iallafall och bara det är värt mycket kärlek.

Tänk om jag får en ros lika röd som kärlekens färg idag! Den rosen ska jag isåfall bära i minnet resten av mitt liv i mitt hjärta. Åhh,vad jag älskar kärleken!!

Kärlekstankar//Lottasan

 

Kommentera

