Lång väntan!

Tänk att väntan kan vara så olidligt jobbig och lång. Just nu är varje dag som ett år och timmarna är som månader…. Sysselsätter mig i stort sett dygnet runt för att dagarna skall gå fortare och visst funkar det och jag tänker stundvis på annat men tankarna hinner ikapp mig oftast. Vet idag inte om det är något bra eller dåligt jag väntar på men bara några dagar kvar sen vet jag. Oavsett svar så blir det en lättnad att slippa vänta. Går omkring som i en annan värld just nu och allt känns overkligt och difust. Jag ser det som är och sker runtom mig men det hela känns som i en overklighet.  Men snart så är jag förhoppningsvis tillbaka i den verklighet jag måste vara i. Oavsett svar så står jag inför en stor förändring i mitt liv som jag tänker ta på största allvar.

Med kärlek//Lotta

Kommentera

