Välkommen Förändring!

Många tror att förändring är omöjlig, andra tar den för givet. Livet formar oss, och med åren hamnar vi i ett bestämt vanemönster i både tanke och handlande. Vi tror oss ofta själva veta bäst, men ser oftast inte med klara ögon på oss själva. Däremot är vi väldigt snabba med att hitta brister hos andra. Självreflektion blir en bristvara. Förhoppningsvis ringer en dag en väckarklocka och vi kan med…
ett leende skratta åt oss själva och det är en bra start till förändring. Jag är fri att välja och jag väljer att se och känna, skapa kärlek och ta emot kärlek. Se bortom mina begränsningar där friheten finns. Min personlighet påverkar hur jag mår och andras personligheter påverkar mig och jag gör mina val även där, men jag kan inte förändra min omgivning men jag kan påverka dem med min personlighet. Var den du är med innerlig ärlighet och kärlek och du får tillbaka det du ger. ♥ Kärlek och värme till alla ♥
Med Kärlek
L
One thought on “Välkommen Förändring!

  1. Heya i’m for the first time here. I came across this board and I find It really useful & it helped me out much. I hope to give something back and help others like you helped me.

Kommentera

