Lyckokänsla

 

Idag har jag kännt mig väldigt tacksam för att jag är jag och för det jag har och faktiskt för den jag börjar bli. Tittar i backspegeln och kan med ödmjukhet se hur jag har ändrat på mycket till det bättre bara genom att lyssna på min inre röst och och göra det som är bra för min själ. Idag var en bra dag när jag kunde se och känna min förändring till det positiva. Första gången sen jag slutade dricka som jag kunde gå ut med mina drickande vänner och verkligen ha kul trots ingen alkohol och jag kände mig sådär härligt sprallig och glad som jag trivs med. Mina vänner vet mitt val och de är glada för min skull. När timmen började bli sen och grabbarna började svamla och prata luddigt då var det dags för mig att ge mig av hemåt glad och nöjd.

Glad & nöjd Lotta

4 thoughts on “Lyckokänsla

  1. Hey, you used to write fantastic, but the last few posts have been kinda boring… I miss your super writings. Past few posts are just a little out of track! come on!

    • Hi, thank you for your support. It´s like life it´s not allways the same but i preciate what you write. maybe i will suprise you soon 😉 with something you might like, please let me know.
      Love//L

Kommentera

