Förvånad men glad

 

Under de senaste dagarna har jag fått ganska många åsikter samt inlägg på min blogg och jag är lite förvånad men positivt förvånad om jag ska vara ärlig. Inte visste jag att det jag skriver skulle beröra, och senast idag fick jag en kommentar om att jag blivit tråkigt 😉 ….Bra det! Behöver bli lite tråkig just nu och jag uppskattar inlägget och visst har personen lite rätt. Men så är ju livet, inte alltid som att köra i en snabb fil på motorvägen. Just nu kör jag de grusiga vägarna ute på landet och tar det lite lugnt så jag inte kör fel. Motorvägen har jag gasat på ett tag.

Känner ibland att det är mycket jag vill skriva här, men humöret och lusten finns inte alltid. Blir glad av att veta det finns några som hittar hit till min blogg och läser den samt lägger energi på att skicka en kommentar. Nya inlägg kommer oavsett om någon läser eller ej och jag skriver framför allt för min egen skull sen är det en bonus om någon läser mina inlägg och ett stort HURRA om jag får en kommentar.

With Love//L

Kommentera

