HURRA!!!

Ja, då har ett år till gått. Ett år som det hänt väldigt mycket under och både bra och dåliga men mest bra. Kortfattat så har detta hänt: Trasig kärlek, vårdepp, hittat Kizomban, Funnit fantastiska nya vänner, slutat på mitt jobb efter 11 år, slutat dricka alkohol, lär känna mig själv och nu på väg på min drömresa Indien.

Inser att det är ett år av ganska stora och utmanande förändringar under året som gått. Tänk om jag vetat det för ett år sedan! Nog tur det 😉 Helt galet när jag tänker på det och inte trodde väl jag att jag skulle sluta på mitt jobb men det var nog en av årets höjdpunkter. Nu väntar nya tider och erfarenheter och jag kastar mig gladeligen in i det.

Så idag ska jag smaska i mig en stor bit tårta och annat gott som är bra för min själ. Förra året blev det mycket Champagne men den får någon annan dricka i år. kanske slår till på en Ben & Jerry till kvällen för det är jag värd. Sen blir det stopp på sådana gosaker på bra länge.

Grattis till mig idag//Lotta

Kommentera

