Arbete!

379331_407895865970411_374229844_n

Att ta hand om min karma är hårt arbete och lätt att glömma. Ikväll var det en händelse där jag inte passade min attityd och agerade på ett kanske lite otänksamt sätt. Jag skulle bara lyssnat och inte gått till mothugg eftersom det ledde ingenstans, men jag ville stå på mig när det handlade om medmänsklighet till varandra. Det är bara att inse att vi alla är olika och jag kan inte förändra världen och det är bättre att bara lyssna och sen gå. Det finns de som sårar och de kommer alltid att finnas oavsett vad jag tycker. Jag kan inte ändra andras medmänsklighet men jag kan ändra på min och göra det mitt hjärta säger är rätt.

Love&Peace

Kommentera

