Gudomligheten i mig!

2010-11-05-Sittande-4

Kom att tänka på att en del av mig aldrig förändras. Min känsla av mig själv, mitt innersta jag är densamma som när jag var 35, 25, 18 eller 5 år. Allt annat ändras såsom min kropp mina tankar, värderingar men känslan av mig mitt innersta är jag densamma. Och vad viktigt det då är att vara älskvärd mot mig själv och ta hand om det gudomliga i mig. Jag vill också kalla det mitt inre ljus som lyser upp mitt liv. Hitta det gudomliga i dig och ta vara på den tid du har.

Love&Peace

Kommentera

