Ingen lust!

427361_4456523251826_1486283258_n

Ibland går det ett tag mellan mina inlägg här men det beror på att orden och lusten brister och då får det vara så. Mycket som jag vill skriva men när jag väl sitter och ska få ner orden på print så fastanr de i huvudet. Jag har verkligen suttit och försökt skriva men lusten har inte infunnit sig och inte orden heller. Det kanske handlar om mina krav på mig själv att det ska se så bra ut och jag vill att det ska ha ett budskap……Kanske borde lära mig att skriva om så bara det är några ord för det är verkligen helande att få skriva av sig oavsett om någon läser eller inte.

Ha en underbar dag du underbara människa

Love&Peace

Kommentera

