Lycka

417008_324238837627121_827900188_n
Vilken lycka att jag är här och nu och upplever det jag gör. Jag får dansa, jag får yoga, jag får älska, jag får vakna varje dag och känna att livet är vackert och snällt. Jag känner tillit för de som står mig nära och jag kan älska och jag kan förlåta och jag kan leva. Vilken lycka! Mitt svarta hål början långsamt fyllas på med det som gör livet så vackert och jag är tacksam från tårna till knoppen…och allt som påverkar detta.
Dansa som om ingen ser dig, Älska som om du aldrig älskat förr, Älska livet som ett barn. Lev som du vill och älska med alla sinnen.

Love&Peace

Kommentera

