Tacksam!

599164_10151350275443167_1048793685_n
Jag känner en djup tacksamhet och kärlek. Mitt liv har förändrats och jag lever med öppna ögon idag och ett öppet sinne. Så mycket lidande har jag lämnat bakom mig men den har också tagit mig hit där jag är idag och min resa har bara börjat. ´Varje dag får jag uppleva saker som blir till guldkorn i mitt liv och som jag vårdar i mitt sinne med kärlek och delar med mig av den kärlek jag får.
Jag har idag haft min livs första egna yoga workshop och allt blev precis så som jag tänk om inte bättre och mina deltagare kunde gå hem med ett lugn i kropp och sinne. Jag har lyckats! Det här är bland det finaste jag gjort att få ge av det jag har och tror på. Jag har fått vara i min andlighet och ge tillbaka till livet. Det är ett mirakel att jag är ett med mig själv igen och tycker om det jag känner. Min gudomlighet i mig har sett en ny dag och jag har valt min väg själv. Tack livet för att du tror på mig och att jag idag får leva ett nyktert liv i sanning med mig själv och emot de underbara människor jag har i mitt liv. Nio månader av mitt liv har jag gjort både en yttre och inre resa som jag aldrig trodde var möjlig och det här är bara början.

Tack Livet & Kärleken
namaste

Kommentera

