Happy feeling!

cropped-imagesca2qkedn.jpg
Lördag förmiddag och jag sitter och ser ut genom fönstret och det slår mig att jag är verkligen lycklig När jag var i Indien för ett par månader sedan och vid ett tillfälle när jag satt på taket i min meditation efter en härlig yoga stund, och då slog det mig verkligen att jag är fri från mina negativa beteénden och känslor och det var en sån andlig och verklig upplevelse. Jag minns orden som ljöd i mitt huvud och det var ” Det är ju så här jag ska må och det är så här jag ska göra och jag är fri” Det blev så uppenbart och vilken lycka och frid jag kände vid den stunden. Sen dess har saker i mina känslor och i mina tankar ändrats otroligt starkt men det är i sanning jag kan skriva det här och jag känner mig verkligen fri från allt lidande. Det har tagit år men jag kom hit till slut och jag behövde gå igenom mycket först. Jag har saker än att ta tag i som tynger mig men jag har trots det en harmoni och lycka som jag bär på och det gör att jag blir stark. Må vi alla få komma till det uppvaknandet som gör oss fria.

Love&Peace

Kommentera

