Livet händer!

10645_10200295505371979_538842877_n

Några korta rader en söndagkväll. Livet händer och jag hänger med i bara farten och vilken skillnad att vara med och då menar jag med alla sinnen, inget sinne utelämnas! vart tog rädslan vägen? vart tog oron vägen? vart tog de negativa tankarna vägen? Ja, dom kastade jag av på vägen hit och jag fortsätter att leva och ha mina sinnen öppna för allt det goda i livet som gör gott. Resan har bara börjat.

Sat Nam

One thought on “Livet händer!

Kommentera

